29 maj 2018

JAG ÄR KLAR!!!

Studenten & balen 2018 Vardag

VÄNNER, JAG ÄR KLAR MED SKOLAN!!! 🙏🏼
Jag klarade det!! Det gick!! Jag är KLAR!!! Det frade jag & Nicke med att göra lyxmiddag hemma igår 🥂 Så mysigt och såå gott 🙈💘 Imorse pussade jag honom hejdå och åkte iväg till skolan. Och när jag kom hem igen så började jag storgråta av lycka haha, tänk att han & min bästa kompis tar studenten imorgon och att jag är helt klar?! Kan inte förstå att det är sant???!!! Är så himla lyckllig just nu! Allt är bara... SÅ BRA! 
Mmmhh vad gott det var 💛 Jag gjorde även cheesecake i glas till efterrätt, receptet på det hittar ni HÄR
Och här låg jag imorse färdigfixad tills bussen gick om en minut och jag fick springa.. Det gäller att mysa så länge det går hehe 🙊
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress