Ciao, come stai?
Jag har precis suttit ute på altanen och druckit en latte macchiato con cacao i solen ☀️ Såå härligt. Men jag ska inte ljuga, det var ganska kallt, fick ta på mig en jacka och filt och nu har jag flyttat in och skurit upp en liten bit parmesan som jag sitter och smaskar på innan jag ska göra lunch 🧀 Appropå kaffe & parmesan så saknar jag Milano såå mycket varje gång jag skummar mjölk eller bara hör ordet parmesan eller mozzarella. Tillochmed när jag sitter i kassan på jobbet och folk köper pasta så blir jag påmind och längtar tilbaka haha 😯 Åh, jag vill så gärna tillbaka nu 💗 Bara få se Duomo en liten liten stund och äta en gelato från Chocolat. Alltså... kollade igenom mina storys från resan på Instagram och blir helt tårögd ❤️ Älskade älskade Milano och Italien ❤️
 
Hur som helst, i mars så var jag och hälsade på Milano-bästis Johanna i Västerås och jag kom på att jag har glömt att skriva om det heheh 🙈 Så det kommer nu:
8 mars på tåget till Västeråååås ☕️ Så mysigt att åka tåg! Älskar det!
När jag kom fram så mötte Johanna mig på stationen oså gick vi direkt och fikade nånstans i stan. Minns inte vad det hette hehe, men det var ett mysigt ställe med rosa rosor och grejjer 🌸 Och därefter gick vi och handlade inför kvällen ✨ Johanna köpte även ett nytt te som vi testade medan vi började planera vår Köpenhamns-resa i sommar ⭐️
Efter några timmar gick vi ner till affären och köpte det sista inför middagen oså gjorde vi caprese med burrata till förrätt... 🍅
... medan pizzan stod i ugnen! HUR GOTT? 😻 Om två bästisar från Milano träffas, ja då blir det gott - Det blir italienskt haha 🇮🇹👑
Och detta är typ ända bilderna jag har på mig & Johanna från hela helgen.. Annars är det mest bilder på mat & hus.. som vanligt alltså 🤷🏽‍♀️
Hur som helst, efter pizzan satt vi och pratade i flera timmar och glömde till och med bort att vi skulle göra drinkar haha, så vid 12-tiden drack vi varsin drink och åt lite choklad, och pratade lite till innan vi sa natti natti 🥂🍫 Så himla trevlig och mysig kväll ❤️
Dag två startade vi där dag ett slutade haha, vid Johannas köksbord; fast denna gången med frukost ☕️ Ahhh vad gott det var!! Och jag älskar att Johanna nästan är värre än mig när det kommer till att lägga upp fint och så vidare för att kunna ta fina bilder 😅
Sedan gick vi en promenad genom Västerås 🌸 Detta var min favoritplats: Rosa hörnet 🙈💗🙊
Och på kvällen träffade vi Jennifer & åt middag på Limone Italiano 🍝 SÅ GOTT & SÅ TREVLIGT! Vi fortsatte kvällen ute och dagen efter tog jag tåget tillbaka hem till Göteborg igen 🚂
 
Alltså vilken rolig helg ❤️ Även om det är sorgligt att ha sin bästis så långt bort - så blir det ju alltid väldigt väldigt kul när man väl ses!