Okej, tillbaka till lyx-bubbland igen 😉 Den är ju faktiskt inte alltför ovanlig här hehe 🙈 "Klart att vi ska lyxa" är liksom en ganska vanlig mening mellan mig och vännerna ⭐️ Och den blir ännu vanligare nu när det är mindre än en månad kvar här, då måste vi ju passa på att lyxa ännu mer haha 🤷🏽‍♀️
 
Imorse lämnade jag Matteo på skolan som vanligt och gick sedan hem för att göra mig i ordning och möta upp Johannis för frukost nånstans i CityLife som ligger precis emellan vart hon och jag bor.. Och det har vi liksom kommit på nu??! Vi bor verkligen så nära varandra haha 🤷🏽‍♀️😅 Hur som helst så satte vi oss på California bakery och drack kaffe, juice, åt croissant å morotskaka ☕️🥕 HUR GOTT? 😻
Därefter promenerade vi till Arco Della Pace för att ta lite fina bilder i det härliga höstvädret 🍁🍂 Det har varit iskallt här nu i typ en vecka men idag var det 13°C,strååålande sol och blå himmel ☀️💙✨ Så lycklig som på bilden blir man då 🙏🏼 
 
Och alltså Milano, det är så vackert här! Jag kommer aldrig sluta förvånas över hur fint det är. Det spelar ingen roll att jag bott här i snart tre månader och sett många av gatorna flera gånger. DET ÄR SÅ FINT! 😻 
 
Sen var det hämtningsdags av barn på skolan och nu har jag suttit och redigerat bilder en liten stund medan Matteo gick till läkaren eller nåt med sin mormor. Förstod inte riktigt vart de skulle haha 😅 Men nu kom han precis hem igen så vi får väl se vad han kan tänkas vilja hitta på.. Jag räknar inte med att han vill vara med mig iallafall haha, utan iPaden eller TV-spelet kommer före alla dagar i veckan till 100% 🤷🏽‍♀️ Jaja, då får jag tid till att bättra på mitt nagellack istället 😉
 
Kram!