4 februari 2017

Sarah's Key

Inspiration & tips Vardag

 
Hej på er kära!! 
Satt och spanade efter inspiration till årets alla ♥ dag-efterrätt imorse. Förra året gjorde jag ju en chokladmoussetårta på browniebotten. Nu har jag massa idéer, men kan inte bestämma vilken det ska bli.. Får nog skicka iväg mina olika förslag till tjejerna så får de rösta haha :)) Vi har ju vår alla ♥ dag tradition med middag och mys. 
 
Jag vill även tipsa om en bok idag. Har redan läst denna på svenska en gång, men nu läser jag den igen fast på engelska. Den är så fruktansvärt bra. Ögonen blir tårfyllda många gånger och jag blir berörd. Riktigt hemsk, men ändå så bra!! Ett riktigt tips om ni gillar att läsa skönlitteratur som utspelar sig under andra världskriget!!
 
 
 
 
Sarah's Key skriven av Tatiana de Rosnay. 
Helt otrolig 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress