7 november 2016

Kladdkakans dag

Mat, bakning & recept

 
Idag är det kladdkakans dag, och jag ska självklart dela med mig av mina godingar som hittills finns på bloggen. Häng med, och testa en eller två dagen till ära vettja :) 
 
 
Denna skulle jag nog vilja kalla min favorit! Den är verkligen perfekt kladdig och det krispiga från daimen är gudomligt till allt kladd haha. En dröm! 
 
 
 
 
Denna är min mammas självklara favorit och önskas alltid om jag ska baka något till henne. En kladdis med after eight. Mums! 
 
 
 
 
Denna har en ganska "vuxen" och stark smak av kaffe. Den är alltså något för de riktiga kaffeälskarna, och vill man ha en lite mildare smak är det bara att minska på kaffet helt enkelt,  så går den nog hem hos de flesta :) 
 
 
 
 
 
Denna är också SÅ god! Och jag älskar dessa bilderna haha. Vill man inte bara ta en bit direkt? Jo, och det borde ni också. Baka denna och njut! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress