30 december 2016

2016 September - December

Glimtar från kameran Vardag

  
Eve hade en liten myskväll med middag, smält choklad och massa frukt + en kaffekladdkaka som jag bakade. Recpetet på den hittar ni HÄR
 
Sa till familjen att vi borde äta mer vegetariskt och det är ju verkligen såå gott och inte alls jobbigt. HÄR finns receptet till denna Chilli sin Carne. 
 
 
Fotade i ljungen, drack massa cappuccino & hade picknick med Gustaf på klipprona. Det var verkligen såå somrigt då, mitt i September slog sommaren till ordentligt. 
 
 
Fikade med Majken & med Maja ♥
 
Och åt middag hos Majken. Mycket fikor, middagar och grejjer även den andra halvan av lovet med andra ord, precis som jag skrev i ett tidigare liknande inlägg om våren hihi. 
 
 
Köpte en ny jacka som snabbt som attan blev en riktig favorit. 
 
 Hade Revyn på skolan. Det kommer jag nog alltid att minnas. Så kul det var!
 
Bakade ännu mer.. Massa julrecept som jag la upp varje advent. 
 
Åkte till Stockholm med mamma för att se Håkn Hellström i Globen och gå runt på stan och shoppa. MYS!
 
Ebba bjöd hem alla tjejer i klassen för pepparkaksbak. 
 
 
Oså julen. Bästa bästa julen ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress