15 januari 2019

Fotodrömmar & tillbaka till verkligheten

Vardag

Tjena Hallå Hej, Tänkte just på dej..!
Vad gör ni (förutom att läsa detta heheh?) idag? Jag har fotat bullar, kakor & bröd, och suttit framför datorn och redigerat bilder hela dagen 📸 Ska nämligen fota nya bilder till Brogyllens hemsida och i framtiden även hjälpa till med deras instagram & facebook osv, vilket är så så kul. Älskar ju att fota, och när jag satt och redigerade förut så kom jag på att jag för typ två år sedan, när jag bakade mycket, faktiskt drömde om att någon gång få vara fotografen bakom bilderna i en bakbok. Och nu helt plötsligt så är jag här och fotograferar för ett konditori- och bageris hemsida. Det är ju jättehäftigt 🙏🏼💝 Drömmen som jag hade gick i uppfyllelse utan att jag ens tänkte på det själv när jag tackade ja till detta ☁️💙
 
Annars då? Jag jobbar förutom med att fota, på ICA & i caféet och har redan tröttnat på att gå upp tidigt till jobbet haha. Börjar märka att jag är tillbaka i verkligheten nu igen här i Sverige heh 😅 När jag inte jobbar så är jag iallafall med N, med kompisar, kollar på sista säsongen utav Bron, försöker sortera upp alla bilder från Italien eller går en promenad ☀️ Har inte så mycket annat intressant att dela med mig av tyvärr heheh 🤷🏽‍♀️ 
 
Nu ska jag dricka upp min kopp te och sedan börja göra mig i ordning för att sova.. klockan ringer 4.30 imorgon.. Tillbaka till verkligheten ja 😅😴😴 Medan jag sover kan ni som är vakna titta på lite mysiga bilder från de senaste dagarna 🙈💘
En som inte vill bli väckt.. 🌙
Kaffe i sängen ☕️ Mmmh 🙈💖
Oså en del av dagens fotografering 🍰
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress