15 september 2018

📍Como

Au Pair i Milano 2018 Glimtar frÄn kameran

En dag i Como med min nya svenska kompis hihi đŸ™Šâ€ïž
Behöver inte skriva sĂ„ mycket, Ă„k hit om ni fĂ„r möjlighet för det Ă€r SÅ vackert! ✹ Tar en timma med tĂ„g frĂ„n Milano och kostar ca. 50 svenska kornor.. Dock skulle jag sĂ€ga att en dag rĂ€cker för att se staden, men vill man Ă€ven se andra stĂ€der runt om som t.ex Bellaggio som mamman i min familj tipsat om sĂ„ skulle jag sĂ€ga att man fĂ„r vara dĂ€r lĂ€ngre.. Jag ska Ă„ka tillbaka nĂ„n dag igen och ta bĂ„ten till Bellaggio för det verkar fantastiskt (vi hann inte dit idag) đŸ˜»
 
Hade med mig kameran idag ocksĂ„ sĂ„ nu ska jag lĂ€gga över de bilderna till datorn och se om det blev nĂ„gra fina bilder med lite bĂ€ttre kvalitet Ă€n telefonen hehe. Men sĂ„ lĂ€nge fĂ„r ni nöja er med detta.. 😋 Jag menar.. Det Ă€r inte sĂ„ dĂ„ligt detta heller.. Vilket paradis det Ă€r att gĂ„ runt hĂ€r i Italien alltsĂ„ 🇼đŸ‡č
Glöm inte Ă€ta gelato!! Det Ă€r en order đŸ™‹đŸœâ€â™€ïž
In action đŸ“·
Glaaaaad â˜ș
OsĂ„ pasta & ett glas vin pĂ„ detta fina stĂ€lle med fina Sara✹
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress