5 september 2018

Avsked efter avsked 💘

Vardag

Hej vĂ€nner 💛
I torsdags hade jag HejdĂ„-mys med mina nĂ€rmsta. Bjöd pĂ„ pizza, prosecco & glass i Italiensk anda införavresan pĂ„ lördag đŸ•đŸ„‚đŸ§ Det var sĂ„Ă„ mysigt och jag Ă€r sĂ„ tacksam över mina fina vĂ€nner. SĂ„ glad att jag har dom ❀
I lördags kvĂ€ll var jag ute en liten svĂ€ng med kompisar och i söndags var jag med mamma & syster hela dagen 🌊 Vill verkligen bara bara bara vara med alla jag tycker om nu innan jag Ă„ker ❀ Jag njuter av varje stund!
SĂ„ pĂ„ "vara-med-alla-jag-tycker-om-spĂ„ret" sĂ„ Ă„t jag & bĂ€stis varma mackor i mĂ„ndags 🙊 Det var sĂ„Ă„ lĂ€ngesedan nu, förr gjorde vi det varje fredag, och det var sĂ„Ă„ mysigt att bara sitta ute och prata med en av dom jag kommer sakna allra mest 👭
Fortsatte sista veckan hemma med att gĂ„ ut och Ă€ta middag med mamsen & syrran igĂ„r 😋 Mmmhhhh vi var pĂ„ Nonna som jag tycker om jĂ€ttemycket. SÅ god pasta 🍝 Kanske borde Ă€ta svensk husmanskost och kokt potatis Ă„ grejjer nu innan jag Ă„ker till Italien istĂ€llet haha, men Ă€sch, italienskt Ă€r ju sĂ„ gott sĂ„ jag tröttnar nog inte â˜șïžđŸ˜…
 
Idag Ă€r jag bara hemma och tvĂ€ttar, stryker, packar och kryssar av listan med saker att göra. Det börjar minst sagt nĂ€rma sig. Om tre dagar sitter jag pĂ„ ett plan till Milano, ensam, utan flygbiljett hem och med ett tre mĂ„nader lĂ„ngt Ă€ventyr framför mig 🙈 Jag slungas mellan kĂ€nslan av "Vad sjutton har jag gett mig in pĂ„??? Jag klarar inte att vara ensam i ett nytt land och ta hand om ett barn??? Jag kan inte ens italienska..." och kĂ€nslan av "Detta kommer bli livets resa, jag kommer lĂ€ra mig sĂ„ mycket, förhoppningsvis kĂ€nna mig hemma hos en ny familj, ska Ă€ta sĂ„ mycket god mat, trĂ€ffa nya mĂ€nniskor och shoppa massa nya fashion klĂ€der i modestaden" haha. Det kommer sĂ€kert vara tufft pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt, men ocksĂ„ fantastiskt pĂ„ Ă€nnu fler sĂ€tt... FĂ„ vi hoppas hehe 😯😧😍
(null)
Nu ska jag nog ta en liten nap faktiskt och sedan ska jag ivĂ€g och trĂ€ffa mina favvotjejer en sista gĂ„ng ❀ Och imorgon ska jag & N fira 11 mĂ„nader tillsammans ❀ Vilken mysig vecka va!!
Kram pÄ er!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress