15 september 2018

📍10 Corso Como

Au Pair i Milano 2018

PĂ„ addressen 10 Corso Como, Milano fnns en restaurang/cafĂ©/bar/affĂ€r med samma namn â˜•ïžđŸ„‚đŸ›
Mamman i min familj tipsade mig om att gĂ„ dit och det Ă€r jag sĂ„Ă„ glad att jag gjorde. FrĂ„n utsidan Ă€r det svĂ„rt att se att detta Ă€r en affĂ€r/restaurang - jag hade aldrig gĂ„tt in om Silvia inte tipsat mig och förklarat innan att stĂ€llet heter precis samma som addressen och att det inte ser ut som en vanlig affĂ€r/restaurang frĂ„n utsidan. SĂ„, nu vill jag visa er sĂ„ att ni inte missar detta stĂ€lle om ni Ă€r i Milano 🇼đŸ‡č
SĂ„hĂ€r ser restaurangen/cafĂ©et ut pĂ„ insidan. SÅsĂ„sĂ„ mysigt och coolt stĂ€lle. Jag var dĂ€r precis nĂ€r det öppnade och dĂ„ var det vĂ€ldigt lugnt och hĂ€rligt. Hade lĂ€tt kunnat sitta dĂ€r lĂ€nge och pratat med en kompis, bloggat, pluggat om jag gjorde det (vet dock inte om de hade Wi-Fi) eller typ lĂ€st en bok ✹ Denna gĂ„ngen drack jag bara en cappo och den kostade €4,50 sĂ„ det var betydligt dyrare Ă€n pĂ„ andra stĂ€llen, men det var det vĂ€rt ☕
Vill definitivt tillbaka hit och Ă€ta lunch/middag, men ocksĂ„ för att testa deras brunch som de har pĂ„ helger 😋Verkar vara helt okej priser dessutom â˜ș
Okej.. sĂ„ nu kommer vi till butiken.. Det Ă€r bara dyra mĂ€rken men sĂ„ vĂ€rt att gĂ„ in dĂ€r Ă€ven om man inte vill köpa nĂ„got bara för att titta.. ✹ SĂ„hĂ€r sĂ„g det ut dĂ€r inne:
JĂ€ttehĂ€ftigt verkligen. SĂ„ ja, ni hör ju, jag Ă€lskade verkligen detta stĂ€llet, sĂ„ GÅ HIT om ni Ă€r i Milano haha 🙈💘
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress