22 oktober 2018

No bad vibes, Venezia vibes only 🇼đŸ‡č✹

Au Pair i Milano 2018 Glimtar frÄn kameran

Ja hörni, vad ska man sĂ€ga egentligen? Venedig Ă€r vackert och underbart pĂ„ alla sĂ€tt och vis đŸ˜»đŸ‡źđŸ‡č
Jag hade ju redan varit dĂ€r en gĂ„ng innan, bara över dagen, och dĂ„ tyckte jag att det var fint, men jag förstod nog inte riktigt HUR fint?! Det Ă€r verkligen som att gĂ„ runt i en liten sago-stad som Ă€r uppbyggd bara för att vara fin.. Typ som att man betalar intrĂ€de för att fĂ„ komma in och gĂ„ runt dĂ€r bland kanalerna.. Det Ă€r ofattbart att det Ă€r en riktig stad liksom đŸ€·đŸœâ€â™€ïž
 
Hur som helst, helgen i Venezia med fina Sara & Johanna kan beskrivas med ett ord: WOW!
📍Piazza San Marco
Pizzalunch i en liten grĂ€nd đŸ˜»
Gondolieren som Sara blev kĂ€r i 🙈
📍Canale Grande
Fina fina ni ❀SÅ glad att jag trĂ€ffade er mina Milano-vĂ€nner 🇼đŸ‡č
SĂ„ himla mĂ„nga fina smĂ„ kanaler đŸ˜»Det tar aldrig slut!
OsĂ„ gondolerna.. Det Ă€r som i en saga eller film fakstiskt. Tror jag blev lite kĂ€r i Venedig trots allt hehe 🇼đŸ‡čFast det Ă€r ingen stad att bo i.. alldeles för mycket turister. Men WOW vad vackert som sagt!
Middag & vin đŸ·đŸ‡źđŸ‡č
Utsikten frĂ„n ett av fönstrena pĂ„ vĂ„rt hotell đŸ˜» OsĂ„ en gelato sĂ„klart, med chokladdoppade rĂ„n endast för att bilden skulle bli sĂ„ fin som möjligt ⭐Men det Ă€r inte lĂ€tt att fĂ„ till de dĂ€r glassbilderna.. Glassen smĂ€lter ju sĂ„ fort haha 😋
Sedan blev det ovĂ€der och vi sprang in pĂ„ första bĂ€sta restaurang đŸ·Och det visade sig vara vĂ€ldigt bra för detta var den godaste pastan jag Ă€tit hittills under den en och en halv mĂ„nad som jag varit hĂ€r i Italien 🇼đŸ‡čWOW för den ocksĂ„!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress