16 oktober 2018

Ett år med dig ❤️

Au Pair i Milano 2018

Du är min trygghet Niklas.
Du är också min glädje och en stor anledning till mitt leende varje dag, du är den som får mig att inte ge upp när allt känns fel och jobbigt, du är den vackraste jag vet och den som får mitt hjärta att slå dubbla slag varje gång jag ser dig, du är den som jag stör mig på för att du inte kan planera eller för att du slänger dina kläder överallt, men också den som jag inte kan vara riktigt sur på för att pussarna du ger mig när jag "försöker" vara sur gör att jag glömmer vad du gjort. Du är den som gör att jag aldrig känner mig ensam. Du är min bästa vän. 
-
Att den 6e oktober 2018 få sitta och dricka kaffe med dig i Milano, i Italien, som du kommit till för att hälsa på mig och fira våran dag TILLSAMMANS! ❤️ Hålla dig i handen över bordet, titta in i dina ögon och le tyst. Inget fancy café och ingen egentlig extra lyx. Men att sitta där med dig och veta att du varit min i ett år och att jag får vara din ❤️ Det är extra lyx för mig, och jag älskade den här stunden ✨
 
Att sedan shoppa litegrann och därefter dricka prosecco medan vi gör i ordning oss för att åka till Como och fira vår ettårsdag tillsammans 🥂 Skåla, pussas, skratta och tjata på dig att börja göra dig i ordning så att vi hinner till tåget 🙈
Ställa upp mobilen i ett fönster på ett random hus, i en random gränd i Como för att ta klyschiga pussbilder.. Ja det är också ganska mysigt 🙊 Hihi. Sedan fortsätta promenaden mot sjön genom en marknad med ostar, salami, pasta och allt det där goda 🇮🇹 Och sedan mötas av en rosa solnedgång bakom Comos berg...
Finare än så blir det inte 🙏🏼
Oså avslutar vi med middag (och glömmer att vi innan vi väl fick den där middagen så sprang vi runt, fram och tillbaka, och letade efter en bra restaurang, för att linbanan upp på berget med världens utsikt som vi skulle till var "ur funktion", och hela kvällens planer gick i kras (kanske inte riktigt så dramatiskt haha, men ändå). Och mina fötter gjorde ont och jag blev gnällig hehe) 🍷🍴
-
Tack för att jag får älska dig varje dag och veta att du är Min och att jag är Din. 
Tack för att du körde hem mig när jag inte orkade vänta på bussen fredagen den 6e oktober 2017. Det kommer alltid att vara det finaste och bästa du gjort för mig. 
Jag älskar dig!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress