14 oktober 2018

En dag i Torino 🇼đŸ‡č // Nu flyttar jag

Au Pair i Milano 2018

Ciao cara! 🌾
IgĂ„r flyttade jag ut frĂ„n "min" familj och in pĂ„ ett hotell i Milano i omrĂ„det dĂ€r min nya familj bor. Min förra familj skulle till sin lĂ€genhet i Finale över helgen och den nya familjen kunde inte "ta emot" mig förrĂ€n idag, sĂ„ det fick bli hotell en natt vilket var ganska skönt faktiskt. Efter allting som hĂ€nt sĂ„ var det nog ganska vĂ€lbehövligt att fĂ„ en natt ensam innan jag idag flyttar in hos min nya familj... Inte för att jag direkt sov speciellt mycket inatt och Ă€r utvilad idag haha, men Ă€ndĂ„ 😅 IgĂ„r tog jag och Jasmina nĂ€mligen tĂ„get till 📍Torino dĂ€r vi spenderade dagen. Vi Ă„t pasta till lunch i solen osĂ„ en gelato sĂ„klart ☀ Och dĂ€refter gick vi ut för aperitivo, dĂ€rav sĂ„ lite sömn haha. Torino var absolut en fin stad, men ingenting som man mĂ„ste mĂ„ste mĂ„ste se hehe. Men vĂ€ldigt kul att Ă„ka pĂ„ en liten utflykt. Och det finns ju liksom inga "fula" stĂ€der hĂ€r i Italien haha. HĂ€r ska ni fĂ„ se litegrann 😋💘
Det var nĂ„gon slags marknad med blommor och blomlökar osv pĂ„ flera av gatorna och mitt i allt detta Bröllopsarrangemang?! Det var jag tvungen att fota sĂ„klart hihiđŸ‘°đŸœ
Och appropĂ„ bröllop sĂ„ gick vi in i en kyrka och dĂ€r var det ocksĂ„ bröllop đŸ˜» Oj oj oj sĂ„ vackert. Bröllop i Italien alltsĂ„ đŸ™đŸŒ
Detta var mitt favoritomrĂ„de av det vi sĂ„g, vid kanalen 💛
Hus hus hus, mera hus đŸ€·đŸœâ€â™€ïžđŸ’’đŸ•Œâ›Ș
Och musĂ©et eller vad det Ă€r som Torino Ă€r kĂ€nt för.. Fattade inte riktigt vad det var haha, men ett vĂ€ldigt högt torn iallafall đŸ˜č
OsĂ„ glass- och matbilder sĂ„klart hihi 🇼đŸ‡č Är ju Ă€ndĂ„ i Italien 😉
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress