27 november 2018

Soligt novemberMilano 🇼đŸ‡č

Au Pair i Milano 2018

Okej, tillbaka till lyx-bubbland igen 😉 Den Ă€r ju faktiskt inte alltför ovanlig hĂ€r hehe 🙈 "Klart att vi ska lyxa" Ă€r liksom en ganska vanlig mening mellan mig och vĂ€nnerna ⭐ Och den blir Ă€nnu vanligare nu nĂ€r det Ă€r mindre Ă€n en mĂ„nad kvar hĂ€r, dĂ„ mĂ„ste vi ju passa pĂ„ att lyxa Ă€nnu mer haha đŸ€·đŸœâ€â™€ïž
 
Imorse lĂ€mnade jag Matteo pĂ„ skolan som vanligt och gick sedan hem för att göra mig i ordning och möta upp Johannis för frukost nĂ„nstans i CityLife som ligger precis emellan vart hon och jag bor.. Och det har vi liksom kommit pĂ„ nu??! Vi bor verkligen sĂ„ nĂ€ra varandra haha đŸ€·đŸœâ€â™€ïžđŸ˜… Hur som helst sĂ„ satte vi oss pĂ„ California bakery och drack kaffe, juice, Ă„t croissant Ă„ morotskaka â˜•ïžđŸ„• HUR GOTT? đŸ˜»
DĂ€refter promenerade vi till Arco Della Pace för att ta lite fina bilder i det hĂ€rliga höstvĂ€dret 🍁🍂 Det har varit iskallt hĂ€r nu i typ en vecka men idag var det 13°C,strĂ„Ă„Ă„lande sol och blĂ„ himmel â˜€ïžđŸ’™âœš SĂ„ lycklig som pĂ„ bilden blir man dĂ„ đŸ™đŸŒÂ 
 
Och alltsĂ„ Milano, det Ă€r sĂ„ vackert hĂ€r! Jag kommer aldrig sluta förvĂ„nas över hur fint det Ă€r. Det spelar ingen roll att jag bott hĂ€r i snart tre mĂ„nader och sett mĂ„nga av gatorna flera gĂ„nger. DET ÄR SÅ FINT! đŸ˜»Â 
 
Sen var det hĂ€mtningsdags av barn pĂ„ skolan och nu har jag suttit och redigerat bilder en liten stund medan Matteo gick till lĂ€karen eller nĂ„t med sin mormor. Förstod inte riktigt vart de skulle haha 😅 Men nu kom han precis hem igen sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se vad han kan tĂ€nkas vilja hitta pĂ„.. Jag rĂ€knar inte med att han vill vara med mig iallafall haha, utan iPaden eller TV-spelet kommer före alla dagar i veckan till 100% đŸ€·đŸœâ€â™€ïž Jaja, dĂ„ fĂ„r jag tid till att bĂ€ttra pĂ„ mitt nagellack istĂ€llet 😉
 
Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress