12 november 2018

Festligheter 🇼đŸ‡č

Au Pair i Milano 2018

SĂ„hĂ€r glad var jag i lördags nĂ€r jag gjorde mig i ordning för en riktig pangkvĂ€ll đŸ„‚ I och med att jag inte kunde vara ute sent pĂ„ kvĂ€llarna nĂ€r jag bodde hos min första familj sĂ„ var det nĂ€mligen dags att gĂ„ ut och dansa för första gĂ„ngen i Milano 🇼đŸ‡č TJOHEJ vad taggad jag var đŸ™ˆđŸ’ƒđŸœ
Mötte upp Johanna och hennes tvĂ„ kompisar vid Garibaldi osĂ„ gick vi till 📍10 Corso Como dĂ€r J bokat bord ⭐ Åt en supergod pasta pomodoro. Har alltid tĂ€nkt att det Ă€r vĂ€rldens trĂ„kigaste rĂ€tt och aldrig bestĂ€llt det men hjĂ€lp vad gott det Ă€r đŸ˜» Och pastan var verkligen PERFEKT kokad đŸ™đŸŒ Till efterĂ€tt blev det tiramisĂș ☕
DĂ€refter gick vi vidare till Corso Sempione och 📍Ama.mi för lite drinkar đŸ„‚ Jag drack en Cosmopolitan för första gĂ„ngen och den var SÅ god ju ⭐⭐⭐ OsĂ„ en Passion Fruit Mojito 💛💚 Mojito Ă€r alltid gott hehe. 
OsĂ„ avslutade vi kvĂ€llen pĂ„ 📍Il Gattopardo đŸ’ƒđŸœ En kyrka som gjorts om till klubb och det var SÅ fint dĂ€r inne och jag hade SÅ kul! Hela kvĂ€llen var fantastisk 🙈 Dans pĂ„ baren med rosor & prosecco 😉 Italienlivet alltsĂ„ 🇼đŸ‡č Tack tjejer för en riktig panglördag ❀
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress