20 november 2018

Crema 🇼đŸ‡č

Au Pair i Milano 2018

I lördags tog jag, Johanna & Jasmina tĂ„get till en liten stad en timma frĂ„n Milano; Crema 🇼đŸ‡č Johannas favoritfilm Call Me By Your Name Àr inspelad dĂ€r sĂ„ hon ville dit och vi hakade pĂ„ 💛 Det var en vĂ€ldigt liten stad och det mesta var stĂ€ngt fram tills vi skulle Ă„ka hem haha, men det var vÀÀÀldigt mysigt och vÀÀldigt mĂ„nga fina smĂ„ hus đŸ˜» Kul ocksĂ„ att Ă„ka till en sĂ„n liten stad som jag aldrig skulle Ă„kt till om det inte vore för att Johanna ville dit 🙈
Det var juuulbelysning pĂ„ gatorna dessutom đŸ˜»â­ïž
Och jag hittade vĂ€rldens gulligaste affĂ€r men den var stĂ€ngd 😭 Är fortfarande ledsen över det haha, jag stod tillomed och vĂ€ntade pĂ„ att den skulle öppna 15.30 men det gjorde den inte đŸ˜…đŸ˜„
Sen Ă„kte vi tillbaka till Milano, en snabb vĂ€nda hem för att byta om och sedan aperitivo med mina favvotjejer ❀ SĂ„ himla mysigt att vi alla fyra var samlade đŸ‘©â€đŸ‘©â€đŸ‘§â€đŸ‘§ Å jag & Johanna drack drinkar som Lady & Lufsen, vi Ă€r ju Ă€ndĂ„ i Italien â˜șïžđŸ™ˆ
Angelica WĂ„hlin

Ser verkligen ut som en sÄÄ söt stad!

Hemma Hos Felicia

otroligt hÀrliga bilder! Och tröjan du har pÄ dig Àr grym!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress