3 maj 2018

Välkommen in ✨

Inredning Vardag

 
Hallå fina!! Hur mår ni? ✨
Med mig är det jääättebraaa idag 🙈 Vaknade bredvid min N imorse och det finns ju på riktigt inget bättre än det 🙊 SÅ mysigt!! 🌟 Sen åkte vi till skolan. Jag hade bara två lektioner så nu är jag hemma igen och har precis ätit lite lunch och gjort en kopp kaffe ☕️ GOTT! Ska plugga en stund och skicka in en uppgift i fotografisk bild, men sen hoppas jag att solen vill kika fram så att man kanske kan få sätta sig ute på altanen och njuta en liten stund hihi 💘 Verkar som att den är på väg 🌤
 
Har förresten möblerat om i mitt rum och det blev jättebra faktiskt. Bytte i princip bara plats på sängen och min korgfåtölj men det blev stor skillnad och rummet känns mer som.. ett rum haha 😅 Härligt med lite förändring också, nu är det ju typ kul bara att gå in i rummet å titta lite haha.. man bah kul liv du har om det är kul att gå in och "titta lite" i ditt eget rum 🙄😅 Bra att man är lättroad I guess 🦋 Älskar i alla fall mitt rum, precis min stil och så som jag vill ha det!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress