24 maj 2018

LisseLisseBerg ✨

Vardag

Igårkväll mötte jag upp Majsan och flera av hennes kompisar på Liseberg 🐰💚
Vi lyssnade först på Lorentz och åkte sedan lite olika attraktioner hos NickePicke som jobbade ✨ Såå skojj!! Jag blev dock tvingad att åka Helix och var på riktigt LIVRÄDD i kön haha, men det är ju fakiskt en kittlande känsla att åka sånna där läskiga berg och dalbanor som man brukar säga haha 🙋🏽‍♀️ Nu känns det som att jag kan åka vad som helst så det är ju skojj 😅🎉 Jag som alltid varit den fegaste av oss alla... Vi gick sjäääälvklart även på Oskar Linnros som spelade ❤️ Han är verkligen bäst i Sverige! Det bara är så!
 
När Nicke slutade jobba åkte vi hem till honom och imorse åkte vi båda till skolan. Hade en lektion och sedan gick jag runt på stan en stund. Mötte upp N igen oså kollade vi byxor till honom till studenten i flera timmar och sen var vi så trötta att vi höll på falla ihop haha 😴 Till sist åkte jag hem och har sedan dess ätit middag, övat på ett tal och ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt hehe. Är fortfarande trött efter balen typ 😅 Jobbigt att få vara prinsessa för en dag och så vet ni 🙈
emma

åh, han är så bra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress