17 mars 2018

Lördag 17 mars - 7 bilder ✨

Vardag

 
 
Vaknade vid 9 av mig själv till ett ljust rum och blå himmel utanför fönstret ☀️ Så underbart!! La upp denna bilden på instastory och skrev "Med skrubbsår på knät och sol utanför fönstret känns det nästan som en sommarmorgon", och det gjorde det verkligen 🙈 Såå härlig start på dagen. Man kan verkligen säga att jag vaknade på rätt sida idag hihi 💘
 
 
Åt i vanlig ordning fil och müsli, macka med ost & gurka och drack ett stort glas vatten samt en kopp kaffe till frukost ☕️ Bästa fortsättningen på denna soliga morgon, en helig stund varje dag faktiskt haha ✨ /Galen frukostälskare
 
 
Efter att ha övat en liten stund på min och Idas presentation om ökad psykisk ohälsa bland unga så tog jag mig ut på en lång och väldigt härlig promenad i min älskade sol ☀️ Och apropå psykisk ohälsa så är promenader verkligen som terapi för mig 🙏🏼 Det är så underbart att bara gå och lyssna på en podd, musik eller ingenting alls! 
 
 
 
Efter lite mer pluggande så gjorde jag mig i ordning litegrann och dansade runt i mitt rum 💃🏽 Sedan bar det av hem till Emma där vi tjejer som ska till Prag på påsklovet hängde och snackade under kvällen✨
 
 
Efter att vi handlat vad som behövs till tacos svängde vi förbi Nicke ✨ Han var inte lite förvånad när fem tjejer stog och skrattade utanför fönstret som om vi gick i femman och busringde på dörren till killen vi var kära i eller något haha 🙋🏽‍♀️ Fast den här gången var det inte bara önskan om att killen man var hemligt kär i skulle öppna dörren, som tur var så fick jag ju faktiskt en puss haha ❤️
 
 
Till sist kom vi iallafall tillbaka hem till Emma och lagade vår tacos 🌮 Myyys 💘 Vid åtta drog jag mig dock hemmåt och nu sitter jag i sängen med en kopp te och ska strax sova för imorgon bitti väntar jobbet.. 
 
Godnatt 🌟 Detta var en härlig dag 🙏🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress