25 juni 2018

Lugnet ✨

Sommar 2018 Vardag

Hej vänner & Go'kväll på er! 🌅
Har ni haft en bra dag? Hoppas det 💖 Min har varit underbar. Jag vaknade redan vid 4.30 för att hinna till jobbet till klockan 6 där jag skulle lära mig öppningsrutiner. Tanken var att jag skulle sluta redan vid 8 så jag lämnade sängen obäddad och persiennerna neddragna för att kunna gå hem och lägga mig och sova igen haha. Stannade dock kvar och jobbade några timmar till, men gick ändå hem och sov en timma efteråt. SÅ GÖTT! 
 
Sedan pysslade jag lite här hemma med smått och gott innan jag åkte in till stan för en kaffe med Gustaf ☕️💘 Det var såå längesedan vi sågs.. tror typ inte vi hann ses en enda gång den här terminen förutom snabba hej i skolan?! Så det var väldigt mysigt att få sitta och prata en stund hihi 🌟
Och nu sitter jag här ute och myser i kvällsluften med en filt 🙊🙈 Läser ikapp bloggar och kollar på lägenheter. Har kommit på att jag knappt läser bloggar sedan studenten. Förut kollade jag flera gånger om dagen, men nu kollar jag en lite då och då. Tror att det är bra för mig faktiskt, och att det kan vara en liiten del i det stora till att jag inte är så stressad längre. Känner mig väldigt mycket lugnare och kan njuta av varje dag istället för att ha tankarna på andra ställen, eller tankarna steget före hela hela tiden. Carpe Diem är kanske rätt quote att använda här klyschigt nog hehe 🙏🏼 
Linda Ph

åhhh det är så lyxigt att kunna sitta på balkongen med datorn på kvällen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress