29 juni 2018

Jobbvecka

Vardag

Hej igen käraste vänner! 💛
Vilken vecka detta har varit hörrni... Började som sagt med jobb och sedan kaffe med Gustaf i måndags. I tisdags kom Majsan hit på frukost vilket var sååå mysigt!! 🙊☕️ Förutom att grannen sågade i stål eller något så emellanåt kunde vi knappt prata haha.. Sedan jobbade jag hela kvällen och även hela onsdagen. Mådde inte tipptopp i onsdags psykiskt så bestämde mig för att gå en kvällspromenad och OJ vad det är som terapi. Gick ju nästan varje dag ett tag, men nu hade jag inte gjort det på några veckor så det var VÄLDIGT skönt. Gick i nästan en timma, såg ett rådjur efter bara några minuter och sedan pratade jag med fåren & lammen och såg massa små grodor på vägen. Ni vet sådana där pyttesmå grodor som är söta och inte äckliga haha?! 🐸 Väldigt mysigt!
 
Igår jobbade jag till 23 och åkte direkt hem till N och sov där. Imorse åkte jag hem och solade en halvtimma innan jag gick till jobbet igen. Puuh, imorgon är jag äntligen ledig en dag 🙏🏼 Då ska jag ligga kvar i sängen lääänge, dricka kaffe, sola, kolla youtube, kanske gå en promenad osv osv.. bara sånt där härligt ☺️ För på söndag ska jag jobba igen 😅 Vuxenlivet har börjat 😉
 
Trevlig helg på er! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress