9 juni 2018

Gänget tar studenten 💛

Glimtar från kameran Studenten & balen 2018

Ännu en av bästisarna har tagit studenten! FYFAN VA DU ÄR BRA 💛💙💛
 
Oså var det helt plötsligt bara jag & Majken kvar från gamla gänget att ta studenten.. på tisdag smäller det och jag är fortfarande lika taggad.. om ni trodde att taggen minskat hehe 😉 
 
Igår hade vi klassens dag vilket var jättemysigt. Vi var ute "i skogen" vid en sjö och grillade, badade och spelade in vår klasslåt (alla treor gör en låt och skickar till rektorn - den klass som gjort bäst låt vinner och får välja ordningen som vi springer ut på). Måste säga att texten blev superbra, men vårt framträdande kunde ju varit liiite bättre haha. Men varför vara klara med något i tid nu, när vi aldrig varit det innan? 😅 Hehe. 
 
Idag har jag jobbat och imorgon ska jag försöka sova ut. Kan behövas, för måndagen är fullspäckad redan från morgonen och ja natten till tisdag lär jag ju inte kunna sova.. och natten till onsdag kanske vi inte ens behöver prata om vad gäller sömn hehe 💃🏽
Finaste Eve & Daniel 💖
Och vääärldens bästa vänner alltså 🙏🏼

emma

åh kul med studentfirande :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress