2 juni 2018

Bästa veckan någonsin ✨

Vardag

(null)
Hej Fina! 💛
Så glad som jag ser ut att vara på bilden här ovan har jag varit KONSTANT i en vecka nu. Har verkligen njuuuuutit av livet VARJE dag! Det var som att när jag blev klar med allt i skolan så bara öppnade sig hela livet med massa glitter och rosa moln hehe 💘🙊

Blev alltså klar med allt plugg i måndags och nu onsdag - fredag har jag sprungit runt på en massa studentmottagningar. SÅ himla trevligt och SÅ många fina & snälla människor som jag har träffat!! Då kan man ju inte bli annat än glad eller må annat än bra? Näe hörrni, ibland är livet bra fint. Väldigt fint till och med 🙈🎀

Nu ska jag jobba hela helgen och nästa vecka är det dags för min bal och ännu fler studentmottagningar 🙋🏽‍♀️ SKÅL! 🥂
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress