17 juni 2018

12 Juni 2018 // Utspringet

Glimtar från kameran Studenten & balen 2018

"Märta, det händer NU. NU TAR VI STUDENTEN!", sa Mathi och tittade mig rakt in i ögonen när vi väntade på vår tur att springa ut. Ögonen tårades återigen. Vilken himla lycka. "NU TAR VI STUDENTEN!". Dom orden glömmer jag aldrig!
Tycker den här bilden är så rolig haha, vet inte om jag gråter eller skrattar - men gissar på både och. Den symboliserar hela dagens känslostormar ganska bra haha!
 
SÅ lycklig som jag var här alltså, börjar gråta bara av att skriva detta och se alla dessa bilder. Känslorna lyser igenom så starkt. All glädje och alla kärlek till alla som stod där och tog emot mig! ❤️ Hjälp alltså!
Alltså ser ni lyckan i alla dessa bilder??? Vet inte om det bara är jag för att det var en så stor händelse för mig - men tycker verkligen att känslorna i bilderna lyser igenom till 110% 🥂
Minns så väl dagen då jag & Majken gick in på Sigrid Rudebecks hand i hand 2015.. och nu stod vi där med våra mössor tre år senare! Älskade Majken, TACK för att du fanns på skolan 🙏🏼 Vilken himla tur!
JAG GJORDE DET! FYFAN VAD JAG ÄR BRA! 🌟
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress