25 juni 2018

12 Juni 2018 // Flaket, mottagningen & festen

Glimtar från kameran Studenten & balen 2018

Efter ett fantastiskt utspring så var det dags för flak. Vi sprang snabbt in i klassrummet för sista gången någonsin (kom på det nu, haha jag tänkte inte ens på det när jag sprang därifrån sedan.. Bye bye school) och bytte om till kläder som vi inte var så rädda om. Sedan var det partaj på flaket genom stan och OJ vad skojj det var!!! 🎉
Efter flaket kom pappa & Nicke och hämtade mig på Heden oså åkte vi hem till min mottagning 🌟
Mådde så himla bra och var så himla glad hemma med alla släktingar & vänner. Det är inte ofta jag får ha hela släkten, från både mammas & pappas sida, samlad samtidigt.. och dessutom var min bästa vänner där. Det betydde verkligen sååå mycket för mig och jag kommer aldrig glömma den här dagen - inte bara för att det var min student, utan för att det var så himla trevligt och roligt ❤️ TACK till er allihopa som kom och firade med mig! 
Efter några timmar hemma med skratt, fina tal & massa mat och tårta så körde Fabbe & Nicke mig till en kille i klassen som hade uppsamling innan vi drog till studentfesten! ✨
Oså firade vi hela natten lång.. 🥂❤️
 
VILKEN dag alltså! Hade inte kunnat önska någonting annorlunda 🙏🏼
Tack klassen, Tack mamma, Tack släkten, Tack alla vänner, Tack Nicke, Tack till mig själv! 
Världens bästa dag! SKÅL!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress