15 juni 2018

12 Juni 2018 // Champagnefrukost đŸ„‚

Glimtar frÄn kameran Studenten & balen 2018

Klockan ringde 3.50 den 12e juni 2018. Men jag hade redan varit vaken sedan 3.37.. Och klockan 5.49 stod jag redo med lockat hÄr, mössan pÄ huvudet och champagnen i högsta hugg!
Vi hade champagnefrukost hemma hos Johan och allt var sĂ„Ă„ fint och bra fixat 💛
Hade varkligen sĂ„ himla kul redan dĂ€r och jag hade gjort vad som helst för att fĂ„ spola tillbaka tiden och göra om allt igen. Vilken klass jag gick i! VĂ€rldens hĂ€rligaste gĂ€ng verkligen. PĂ„ bilden till höger hĂ€r ovan hĂ„ller Johan ett tal och jag kan ju sĂ€ga sĂ„ mycket som att de första studenttĂ„rarna rann.. ❀
Tack! Tack för en underbar frukost, men framför allt för vÄra 3 gymnasieÄr tillsammans!
Min fina fina Mathi 🐝 Och Filippa 💘
Och sĂ„ begav vi oss ivĂ€g mot kyrkan och skolan en sista gĂ„ng 🙈
Prag-gĂ€nget 👑
TJOHOOOO VAD LYCKLIG JAG VAR 🌾
MĂ„ste nĂ€stan sĂ€ga att jag tycker att spĂ„rvagnsresan till skolan frĂ„n frukosten var det roligaste pĂ„ hela dagen. SOM vi sjöng och skrek, hoppade och dansade đŸ’ƒđŸœ Hela dagen var VÅR!
Och i kyrkan grÀt jag som ett litet barn haha.. Kunde verkligen inte hÄlla tillbaka tÄrarna. Alla kÀnslor kom pÄ en och samma gÄng..
 Ebba đŸ˜»â€ïž
 
Ännu mer dans, sĂ„ng och skrik i klassrummet efter avslutningen i kyrkan 🎉 Och sedan samlades vi allihop ute pĂ„ gĂ„rden klockan 11.45 för att om en kvart springa ut till friheten (blir helt tĂ„rögd nu nĂ€r jag skriver detta) 🌟

Angelica

SÄÄÄ kul & hÀrliga bilder! Grattis :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress