6 juli 2018

Party, picknick, panik

Vardag

(null)
God kväll finaste vännerna mina ✨
Nu var det ett tag sedan vi hördes av igen hörrni.. tråkigt ju! Skyller på att jag har haft fullt upp, och det är ju visserligen sant; har jobbat väldigt mycket och när jag inte jobbat har jag försökt hinna vara med Nicke och kompisar 💃🏽🦋 I söndags var jag till exempel ute vilket var sjukt skojj. Hade inte varit ute sedan studenten så det var på tiden🤷🏽‍♀️😉🎉 Sedan har jag grillat med familjen och haft picknick med N i kvällssolen ☀️ Mysmysmys 🙏🏼
(null)
Något som dock inte är så mysigt är att vi haft en råtta som bott i våra väggar i en månad ungefär... Det har varit extremt jobbigt då man varit konstant rädd här hemma och Anticimex har varit här flera gånger.. men nu är den äntligen borta!! Tack tack tack för det! Kan äntligen känna mig trygg i mitt eget hem igen 🙏🏼 I början hörde vi den bara i väggarna, men nu på slutet SÅG vi den och hörde den UTANFÖR väggarna, INNE i huset... Usch 🐭❌
(null)
Idag har jag jobbat, solat och varit på IKEA 🦋 Köpte en ny kudde som jag ska inviga nu inatt 🙈 Om jag känner mig själv rätt kommer det ta ett tag att vänja mig, är väldigt petig när jag ska sova hehehhe (eller vad säger du Nicke?) 🤷🏽‍♀️💁🏽‍♀️ Imorgon är jag iallafall ledig så ska sova ut ordentligt 🙏🏼

Hoppas som vanligt att ni mår- och har det bra! Vi hörs snart igen ☀️ 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress