9 juli 2018

Packning..

Vardag

Tjenamors! 
Sitter hemma i soffan efter att idag ha jobbat två timmar (skulle lära mig lite nytt bara så det var ett snabbt pass), hälsat på hos mormor som fyllde år (❤️) och en sovstund i soffan haha. Det verkar ha blivit tradition för mig att somna i soffan lite då och då.. Så himla skönt 🙏🏼 Sedan har jag även lagt fram alla kläder jag ska ha med mig och behöver tvätta inför Nice nästa vecka.. Ähm, alltså jag kan verkligen inte plocka bort kläder utan tar med mig i princip alla plagg jag använder just nu.. HUR ska jag lära mig att jag ändå bara kommer att använda två av klänningarna, ett par shorts och typ två T-shirtar?? Det är alltid likadant.. men ändå packar jag inte mindre nästa gång 😅
 
Nu ska jag iallafall strax fixa i ordning mig en aning för ikväll ska jag hem till Alma för "hejdå-kväll" för Ebba som flyttar till USA på torsdag på obestämd tid 🇺🇸 Så himla tråkigt, men tror verkligen att det kommer bli såå spännande för Ebbisen 💘 (Kom på nu att jag ju inte kan publicera detta inlägget nu - då kan ju Ebba hinna se detta innan hon blivit överraskad hehehe.. Så när detta publiceras är jag redan hos Alma 😉)
 
Och bilderna i detta inlägget, ja de är ifrån i lördags när jag åkte till havet med mamma & syrran och sedan fixade naglarna 🙊 Rosa och prickiga fick det bli till slut, så gulligt hihi. Och det var en lördag som föll mig precis i smaken 🌊 Att vara ledig alltså! Vilken känsla det är.. Inget jobb, inget plugg, inga måsten 🌟
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress