11 februari 2018

Mardrömmar & 11 timmars sömn ✨

Vardag

 
 
 
Lovet inleddes som sagt med några glas på Olssons med mina favoriter 🥂
Trots att det är sjukt trångt och högljutt där på fredagar så är det väldigt mysigt och trevligt!! Tips tips! Varje fredag mellan 16-18 har de dessutom "after work" med halva priset 🙋🏽‍♀️ Grymt bra ✨🙈
 
Åkte hem ganska tidigt då jag skulle vara på jobbet redan 6.20 igår, men hade hemska mardrömmar under natten så det var inte en speciellt utvilad tjej som vaknade igår morse ändå haha.. Det resulterade i att jag när jag kom hem låg i soffan och lyssnade på typ tre poddavsnitt och halvsov, men inte blev jag piggare för det 😅 Kröp till kojjs redan vid 21 och sov 11 härliga timmar inatt 💞 Så idag är jag back on track och fit for fight så att säga haha...
 
 
 
 
Nu sitter jag här med tända ljus och Oskar Linnros på högsta i högtalaren 🙈 Är så himlaaaa taggad på ikväll alltså 🎉 BÄST är min absoluta favorilåt någonsin så jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att höra den låten live utan att gå locooo haha 🙈
 
 
Men innan det är dags att göra sig i ordning för middag och konsert så ska jag stanna kvar här i sängen och läsa lite i Planera ditt drömbröllop av Johanna Kajson. Världens finaste bok ✨ Men vänner, famil, Nicke, Nickes familj & vänner; ni kan vara lugna, vill inte gifta mig riktigt än 😉 Bara nästan 🙋🏽‍♀️
 
Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress