5 februari 2018

Gör det lite glittrigare✨

Vardag

 
 
Jag är som ni vet och har märkt världens största drömmare. Jag älskar att drömma, jag älskar att göra allt lite extra glittrigt för att det ska bli så som jag drömt och jag älskar att se tillbaka- och minnas fina stunder. Varför inte embracea klyschor istället för att tycka att det är löjligt? Lite extra glitter i vardagen kan väl aldirg vara fel eller? 💖
 
Detta ser jag fram emot / detta uppskattar jag / detta drömmer jag om just nu: 
 
✨ Kaffe med skum och tända ljus efter skolan. Det gäller att försöka glittra till vardagen som sagt 🙈 
✨ En egen lägenhet med ett fint kök där jag kan baka, laga mat och poppa champagneflaskor med kompisar 🥂
✨ Att få vara prinsessa med rosa klänning på balen till våren 🌸👑 Äntligen ska jag få uppleva "en bal på slottet" 🙋🏽‍♀️
✨ Att varje fredag efter jobbet gå och köpa med mig en fin blombukett att sätta hemma på vardagsrumsbordet i min lilla fina framtida lägenhet 💐 Extra glitter i vardagen hörrniiii!!
✨ Boka en resa till typ Karibien, Thailand, Bali eller liknande över vintern och bara vara ☀️ Det SKA jag göra. Snart finns ingen skola att behöva ta ledigt ifrån.. Jobb iofs, men det ordnar sig 😉
✨ Sovmornar på sportlovet. Alltså LOV är underbart. Måste njuta av det, för snart är allt vad lov heter ett minne blott 😯🌸
✨ Studentdagen! Det räcker att bara nämna det så 🎈
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress