3 februari 2018

Dejt night 💖

Vardag

 
 
I födelsedagspresent av mig fick Nicke bland annat en middag pĂ„ restaurangen Nonna ✹🍝 SĂ„ igĂ„r eftermiddag kom han hem till mig osĂ„ drack vi en drink, pratade och kramades massor och sĂ„g ett avsnitt av Empire đŸ„‚
 
 
SĂ„Ă„Ă„ fin 😇
 
Sen skjutsade mamma oss till restaurangen dĂ€r jag Ă„t en jĂ€ttegod pasta, och Nicke Ă„t sĂ„klart fisk & skaldjur.. Den lille rackaren fick mig till och med att smaka pĂ„ bĂ„de rĂ€kor, krĂ€ftor fisk och musslor.. Hur Ă€r det ens möjligt haha?! 🐬
 
  
 
Och imorse fixade jag i ordning frukost pĂ„ sĂ€ngen till oss tvĂ„ 🎈Ska man firas sĂ„ kan man lika gĂ€rna firas ordentligt haha ;)) TĂ„rta i Barcelonas fĂ€rger fick han sĂ„klart ⚜ Vad annars liksom?!
Efter ett avsnitt av Empire och massa mys i soffan sĂ„ skickade jag ivĂ€g killen nĂ€r plugget kallade... SĂ„ nu sitter jag hĂ€r och skriver pĂ„ massa olika arbeten. Snart lov đŸ™đŸŒ
 
Och hörrni, hur kul start pĂ„ Ă„ret har inte jag haft???!!! Har verkligen gjort sĂ„Ă„ mycket kul varje helg đŸ˜»đŸ™ˆ TACK LIVET för det haha ✹
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress