11 december 2018

Näst sista helgen 🇮🇹

Au Pair i Milano 2018

📍Navigli
 
Hej vänner!
Helgen som precis var, var min näst sista helg här i Milano innan jag åker hem till Svedala igen 😯Helt galet att allt bara ska ta slut?! Även om jag börjat känna att det faktiskt ska bli väldigt skönt att åka hem och att jag saknar kramarna hemifrån väldigt mycket nu, så är det samtidigt så konstigt att allt bara... ja men att det bara tar slut. Bara sådär. Sååå länge som jag väntade på att få åka hit och så mycket som jag upplevt här och så mycket som hänt.. Oså bara tar det slut. Helt plötsligt ska man hem, tillbaka till det gamla vanliga och lämna det livet man liksom "byggt upp" här. Det är faktiskt jättekonstigt ju 😳
 
Hur som helst, näst sista helgen blev en riktig panghelg 💥Så så bra! 🌟💖
På fredagen mötte jag upp mitt älskade lilla tjejgäng i Navigli för aperitivo på Spritz. Mycket trevligt och mycket gott hehe 😻Aperitivo ser aldrig gott ut på bild dock haha.. Bara massa mat i högar 😅Men Spritz levererade bra både vad gäller maten och drickan 🌟
Sen dansade vi hela natten lång 🌟🌟🌟
Och på lördagen mötte jag upp Johanna för att gå på julmarknad, men det visade sig vara endast en skridskobana när vi väl kom fram haha.. Så då promenerade vi en stund och åt en glass ☀️Älskar att Milano bjudit på så fint väder det senaste igen!! 13°C och sol i december är inte dumt 😻❤️
På kvällen åt jag middag med favvisarna; Sara, Jasmina & Johanna på 📍Bistrot Belle Donne. Mums mums! Men det bästa var efterrätten som jag tyvärr bara filmade. Det var som en chokladkula med vaniljglass inuti som de hälde varm smält choklad på så att chokladkulan också smälte. Alltså mmmh vad gott ✨
Oså blev det söndag och jag & Johanna (jaaa, vi ses varje dag hela tiden haha 😂) träffades i myskläder för både kaffe & pizza ☕️🍕Å sen var helgen slut ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress