29 december 2018

Jag kommer hem igen till jul 🌟

Vardag

Sista selfien hemma i mitt Milano-rum innan taxin till flygplatsen kom och hĂ€mtade upp mig 🌟 Efter kĂ€nslosamma hejdĂ„n till alla i familjen sĂ„ var jag sĂ„hĂ€r glad över att vara pĂ„ vĂ€g hem ❀ 
Det var bĂ„de konstigt, sogligt, underbart och hĂ€rligt att sitta pĂ„ flygplatsen och vĂ€nta pĂ„ flyget. Men mest lĂ€ngtade jag faktiskt bara efter att fĂ„ komma hem hĂ€r. Hem till Niklas och familjen ❀ Jag var redo! Milano finns alltid kvar, speciellt i hjĂ€rtat 🇼đŸ‡č
PĂ„ lördagsmorgonen vaknade jag upp i min Ă€lskade egna sĂ€ng brevid vĂ€rldens bĂ€sta kille 🌟 OsĂ„ Ă„t vi frukost (alltsĂ„ ostmacka med gurka och nĂ„n sĂ„n dĂ€r god krydda, som jag inte vet vad den heter, pĂ„!!! Oh my vad jag har saknat det!!!!) med tĂ€nda adventsljus och jag njöt sĂ„ sĂ„ sĂ„ mycket. HEMMA! 
PĂ„ kvĂ€llen gick vi pĂ„ Jul pĂ„ Liseberg och jag njöt Ă€nnu mer av att vara hemma. Att komma hem till julen var det mysigaste nĂ„gonsin 🙊🙈 Och efterĂ„t gick jag pĂ„ glöggmys med kompisar en liten stund. Åh! 🌟
Sen blev det julafton och njutandet fortsatte i samma mysiga takt med tĂ€nda ljus medan jag gjorde mig i ordning för... đŸŒŸâ€ïžÂ 
VĂ€rldens bĂ€sta lillasyster ❀
... Jullunch med en del av slĂ€kten frĂ„n pappas sida. Mys mys mys igen haha! Och alltsĂ„ bilresan hem i solnedgĂ„ngen var helt otrolig!!! 🎁 Himlen var helt fantastisk i olika nyanser av rött/rosa hela vĂ€gen. Jag Ă€lskar verkligen himlen och solnedgĂ„ngar! Det Ă€r nĂ„got speciellt 🌙
OsĂ„ julmiddag hos moster med lill-kusinen och tomten 🎄
 
Summan av kardemumman; det Ă€r sĂ„ sĂ„ sĂ„ mysigt att vara hemma igen ❀ Jag njuter faktiskt varje dag av att fĂ„ vara med mina nĂ€ra och kĂ€ra igen! Tycker till och med att Göteborg Ă€r en sĂ„Ă„ fin stad haha. Mamma tyckte att jag var som en turist nĂ€r vi var inne i stan hĂ€rom dagen 😅 "Ă…Ă„Ă„h titta vad fina hus vi har hĂ€r ocksĂ„ ju, mamma" sa jag och pekade pĂ„ samma gamla hus som jag sett sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger innan. SÅ MYSIGT ATT VARA HEMMA!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress