2 december 2018

Första advent i Milano 🇮🇹

Vardag

Glad första advent på er vänner! 🌟
Imorse mötte jag upp Sara & Johanna på 📍Égalité för lite frukost. Kaffe & croissant är alltid ett vinnande koncept 🥐☕️ Men jag måste erkänna att vi egentligen hade velat ha lussekatter och pepparkakor hihi ⭐️
Men jag har Iallafall en chokladkalender från Marabou som mamma tog med hit när de hälsade på, så lite av den svenska julen får jag även om jag befinner mig i Italien 🎄Och till min stora glädje så funkar det att se Julkalendern på SVT-play härifrån 🎉Den är ju jättebra hitills i år tycker jag hehe. Rolig!!
 
Hur som helst, här får ni lite bilder från min första advent i Milano 🌟
Vi gick på julmarknad i parken vid Porta Venezia och även om löven på träden fortfarande är orangea här så fick vi liiiite julkänsla av granarna med fejksnö haha 🎄🤶🏼
Sedan strosade jag & Johanna runt en stund i Monte Napoleone-området och tittade på julpyntet ✨ Så mysigt att gå runt där med henne ❤️
Och resten av dagen har jag spenderat hemma. Duschat, flätat håret så att det ska bli lockigt och fint, målat naglarna och ätit risotto - alltihop med julmusik i bakgrunden 🙈🙊En väldigt bra söndag om jag får säga det själv! ❤️Lugn och mysig, precis så som advent ska vara 🎄🌟
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress