10 december 2018

Cerimonia di accensione Albero di Natale in Piazza Duomo Milano 🇼đŸ‡č

Au Pair i Milano 2018

Denna lĂ„nga rubriken betyder alltsĂ„ Julgransbelysnings-ceremoni pĂ„ Piazza Duomo, Milano🎄
Förra onsdagen sĂ„ tĂ€ndes nĂ€mligen den stora julgranen framför Duomo och jag var SÅ glad nĂ€r Matteo i sista stund plötsligt inte ville gĂ„ pĂ„ sin fotbollstrĂ€ning, för det innebar nĂ€mligen att jag kunde lĂ€mna honom hemma med Sara en liten stund medan jag Ă„kte och tittade pĂ„ julgranstĂ€ndningen 🙈 Hade tillĂ„telse av förĂ€ldrarna, jag lovar haha đŸ˜…â­ïž
Jag kan vĂ€l inte pĂ„stĂ„ att det var SÅ FANTASTISKT som jag hade förestĂ€llt mig haha ✹ Men fint och mysigt var det absolut!! Jag Ă€lskar ju julen. Och Duomo. SĂ„ en bĂ€ttre kombo Ă€r vĂ€l svĂ„rare att hitta egenltligen đŸ€·đŸœâ€â™€ïžâ€ïž
OsĂ„ fina Galleria Vittorio Emanuele! 🌟
Och apropĂ„ fina platser, jag har hittat en till favoritplats hĂ€r i Milano 🙈 📍CityLife
SjĂ€lva "shoppinghuset" och dĂ€r restaurangerna och cafeerna osv finns Ă€r kanske inte sĂ„ fint haha, men jag Ă€lskar omrĂ„det runtomkring ☀ Speciellt hĂ€r nere vid fontĂ€nen 💙 (Haha, sĂ„g nu i efterhand att jag redan skrivit om den fina fontĂ€nen... SĂ€ger ju att det Ă€r en favoritplats heh 😅)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress