12 december 2018

10 - 12 december 2018 🇼đŸ‡č

Au Pair i Milano 2018

MĂ„ndag 10 december, kikade pĂ„ julmarknaden vid Duomo ✹
Tisdag 11 december 2018, en promenad till China Town bland alla fina hus. Blev sĂ„Ă„Ă„ glad nĂ€r jag hittade vĂ€rldens finaste julbutik, och Ă€nnu gladare över att jag köpte en liten rosa fluffig Ă€ngel dĂ€r 🙊 Och en sĂ„n dĂ€r snökula ni vet som man skakar?! OcksĂ„ med en Ă€ngel i 🌟 AlltsĂ„ det fanns sĂ„ mycket gulligt och fint dĂ€r inne. Önskar att jag hade mer plats i mina vĂ€skor sĂ„ att jag kunde köpt med mig mer hem hehe. 
 
Sen gick jag till kyrkan med Matteo och pĂ„ vĂ€gen gick solen ned och mĂ„nen tittade fram 🌙 Älskar verkligen att titta pĂ„ mĂ„nen, det Ă€r sĂ„ fint ❀
Onsdag 12 december 2018, kollade pĂ„ julkalendern och Ă„t dagens chokladbit 🙈 (och stĂ€dade Ă„ fick springa Ă„ handla Ă„t familjen för de hade glömt köpa köttfĂ€rs och vi ska Ă€ta lasagne... Men det Ă€r trĂ„kiga saker sĂ„ det behöver jag inte skriva 😉). Sedan trĂ€ffade jag Johanna för att Ă€ta KÖTTBULLAR till lunch. MUMS! 🙊🍝
 
Nu Ă€r jag hemma en liten stund innan jag ska ivĂ€g och hĂ€mta Matteo pĂ„ skolan i vanlig ordning och sen Ă€r det fotbollstrĂ€ning, hem Ă„ duscha, middag Ă„ natti natti 🌟 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress