1 augusti 2018

Throback & Mysfrukost att njuta av & Italien ☕️

Sommar 2018 Vardag

Vad ni här skådar är Märta 19 år, fast hon kände sig som 12/13 år med sin stora idol 🌟
I måndags var jag alltså på Lotta på Liseberg för att se min älskade Saade, fyra år sedan sist. För er som inte vet så åkte jag land och rike för att se denna kille spela för några år sedan och det var väldigt kul att se honom igen hehe ☺️💘 Däremot måste jag säga att jag tycker att han känns/blivit lite "dryg" det senaste. Det låter väl lite hårt haha, känner honom ju inte, men att han inte är lika tacksam mot sina fans som förr typ?! 😯
 
Efteråt åkte jag och Maja lite attraktioner på Liseberg iallafall och satt och pratade på ett "café" en stund innan Nicke slutade och jag åkte med honom hem ❤️
Igår morse gick vi och köpte frallor å grejjer och hade mysfrukost hemma 💛☕️ Det var verkligen så mysigt att gå ut med sommarklänning och handla, hålla varandra i handen och iallafall låtsas att vi har sommarlov hehe 🌸 För sommarlov är allt annat än vad jag har just nu. Har jobbat varje dag sedan jag kom hem från Nice förra måndagen, men till helgen är jag äntligen lite ledig 🙏🏼
Så gullig hihi 🙈🙊
 
Nu sitter jag på altanen och har precis ätit lite middag ensam. Mamma & syrran är i Köpenhamn och jag kunde inte vara mer avis ☹️ Och förra veckan var de i Fjällbacka utan mig.. Med andra ord var de på min favoritplats i hela världen och jag jobbade/jobbar som sagt 😢
 
Men men, jag får ju min resa till hösten 🇮🇹 Jag har nog inte ens sagt det här???!!! 😯 Men jag flyttar till Italien i höst och ska vara Au pair 🙈 Är så taggad och förväntansfull, men börjar också bli SÅ nervös över att åka bort helt själv 🙆🏽‍♀️ Men det ska jag nog klara?! 🤷🏽‍♀️
 
Hoppas ni mår bra ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress