13 augusti 2018

Mitt nya rum 💘

Inredning Vardag


(null)
Hej vĂ€nner 💘
I helgen gjorde vi om lite hĂ€r hemma 🙊 Mamma fick syrrans rum, syrran fick mitt rum och jag fick mammas rum. Vi bytte helt och hĂ„llet helt enkelt haha đŸ€·đŸœâ€â™€ïž Och jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ nöjd med detta bytet. Mamma hade det minsta rummet, som nu alltsĂ„ Ă€r mitt, och det kĂ€nns nĂ€stan som att jag bor i en liten stuga haha 🙊🙈 SĂ„ himla mysigt, det enda som möjligtvis saknas Ă€r havet utanför 😅😇 
(null)
(null)
SĂ„hĂ€r ser det alltsĂ„ ut â˜ș Älskar ljusslingan runt spegeln, det blir sĂ„Ă„ mysigt ljus pĂ„ kvĂ€llen ✹✹ Älskar Ă€ven hur min tavla frĂ„n en utstĂ€llning pĂ„ Fotografiska bryter av allt det romantiska och vita gulligulliga i mitt rum och bidrar med nĂ„got lite coolare â˜đŸŒđŸ˜
(null)
OsĂ„ mina polaroidbilder pĂ„ vĂ€ggenâŁïž
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress