21 augusti 2018

Dagarna som gått och komma skall ✨

Vardag

Hej fina!! Hur mår du? Med mig är det bara bra 🙊 Denna veckan känns så himla rolig, likaså nästa vecka och detsamma gäller helgen som var. Filli & Sofia hade 19-årsfest och det var så så så kul. Var bjuden på förmingel innan själva festen drog igång vilket var väldigt trevligt 🍹SÅ kul att hinna prata lite och äta lite gottit innan alla andra kom 🙆🏽‍♀️ Sedan ska vi nog inte prata om hur kvällen slutade för en viss person hehe.. Jag säger bara ung & dum oså får ni tolka det själva 😶
 
Vad är så kul denna veckan då? Jo igår hade jag ett kort pass på jobbet 6-10.30. Gick hem en sväng efter det och mötte sedan upp N i stan för att köpa ett nytt skärmskydd till min mobil. Sedan åkte vi hem till Nicke och fixade presenter till hans mamma som fyllde år. Kvällen avslutades på Tacos & Tequila 🌮 En väldigt mysig dag & kväll som kändes som ledig för att jag jobbade så tidigt på morgonen 🙏🏼 
 
Idag bjöd jag Nicke på lunch. Vi satt i solen och det var verkligen så mysigt ❤️ Min fina lilla N hhihi ❤️🙈 Vi var på La Piccola Gondola och jag åt pasta pesto med kyckling & champinjoner. Muuuuuuummmsssss!!! Kan verkligen rekomendera den restaurangen för både lunch och middag 🙋🏽‍♀️
 
Är ledig imon igen och då ska jag nog mest bara chilla. Kolla på BRON i sängen och dricka kaffe haha ☕️ På torsdag ska jag och Niklas för första gången på hela sommaren ha sovmorgon tillsammans.. Våra jobb har krockat totalt hela sommaren så vi har i princip setts och sagt gonatt och gomorron till varandra.. Men nuså haha. Jobbar sena kvällar tor-sön så på fredag ska jag träffa Mathi och nästa tisdag åker jag & N till Malmö/Köpenhamn 🇩🇰 Ja ni hör ju, jag har det ganska bra just nu hihi 🙏🏼 Och ja, detta var min genomgång om livet den senaste- och kommande tiden.. Ni bah vi bryr oss inte men tack för infon 😅
För er som inte bryr er om mina dagar så ger jag er här lite musiktips att lyssna på istället: 
Och ja, den sista låten är bara en favorit för att så mycket av texten beskriver typ exakt vad jag känner lite då & då just nu.. Italien börjar närma sig och jag är inte den bästa på att säga hejdå (även fast jag samtidigt längtar och ser jättemycket fram emot resan såklart) 🙃 För övrigt gällande låten så kan jag varmt rekommendera er att se Mamma Mia Here We Go Again. Den var verkligen SÅ bra och levde upp till mina höga förväntningar efter ettan till 100%! 🎞

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress