21 april 2018

En solig lördag i april

Vardag

(null)
Älskar när solen lyser in i mitt rum på morgonen 🌼

Gokväll finisar 💛
Har ni haft en härlig lördag i solen? Hoppas det!! ☀️ Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag 🙏🏼 Vaknade på bra humör imorse, gjorde frukost och drack kaffe med altandörren öppen, var effektiv med plugget, solade och fick massa färg medan jag lyssnade på podden "Sånt är livet" med Ida Warg och Alexander Pärleros (tips!!) och gick en promenix med mitt hjärta (vi gick in på en liten stig som typ aldrig tog slut och det kändes som om jag var med i Dalslandsdeckarna 😅🍀 Läste ni också dom böckerna när ni var mindre?? SÅ BRA JU!!) 💘 Låter ljuvligt tycker jag, trots att jag till typ 80% av dagen faktiskt pluggade.

Gonatt ⭐️🌟

(null)
❤️❤️❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress