30 december 2017

Julen 2017 🌟

Glimtar frÄn kameran

 
Nu ska ni minsann fĂ„ hĂ€nga med pĂ„ mitt julfirande 2017 ✹ Vi kör igĂ„ng direkt ;))
 
 
Fina nya virkade stjĂ€rnorna i granen 🌟 De satte verkligen pricken över i:et pĂ„ granens prydlighet đŸ™đŸŒ
 
 
Alla mina paket fick vara likadant inslagna i Ă„r igen och jag blev mer Ă€n nöjd med mitt stjĂ€rnpapper och glittriga band 🙈
 
 
Min sida av pepparkakshuset som jag och lillsyrran gjorde första jullovsdagen ✹
 
 
OsĂ„ blev det uppesittarkvĂ€ll med massa gottit 🙈✹
 
SjĂ€lvaste julafton sĂ„g ut sĂ„hĂ€r đŸ€¶đŸ»:
 
  
 
Vaknade som vanligt hemma med mamma & syster ✹ Åkte sedan hem till pappas bror och firade dĂ€r nĂ„gra timmar, sedan bar det av hem till moster och till sist hĂ€mtade vi upp Niklas som sov hos mig 🎄
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress