30 december 2017

2017: September - December ✨

Glimtar från kameran Vardag

 
 
 
Åt årets sista sommarglass vid havet 🌊 Det finns verkligen inget som havet 💛
 
 
Ebbis ordnade kräftskiva för hela klassen 🎉 SÅ KUL!
 
 
Var och drack vin med världens bästa Gustaf ✨
 
Och vad jag inte visste när jag satt där var att jag några timmar senare skulle träffa Niklas för första gången 🙊 Min fina som verkligen har lyst upp hela hösten 💘
 
 
Mamma fyllde år och det firade vi med middag på Nonna ✨
 
 
 
 
På höstlovet var jag i Stockholm med mamma & syster ❤️ Tipsar åter igen om Roy Fares café "Mr Cake". Otroligt bra!!!!
 
 
 
Har fått vakna bredvid min favoritkille 🌸🙊
 
 
 
Och varit på halloweenfest 🐶
 
 
 
Ätit middag med bästa vännen i världen 🌟
 
 
200-dagars!!!
 
 
Vinterbanketten!!!
 
 
Bakade pepparkakor med klassen 🤶🏻
 
 
 
Och hade julbak hemma hos mig ❤️
 
 
Gick på min sista julavslutning 🌟
 
 
 
Firade till sist en mysig jul med min fina släkt 🤶🏻
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress