12 mars 2016

Vad - listan

Om mig Vardag

Go'kväll kära ni! Hittade den här "listan" med frågor på min fina vän Hannas blogg och tänkte att den kunde väl jag också svara på :) Så får ni reda på lite mer om mig kanske?! 
 
   
 
Vad stressar dig? - När det är stökigt på köksbänken när jag går upp och sa göra frukost, då måste jag alltid städa undan först haha. Och allt som står i min almanacka just nu...
 
Vad ska du göra ikväll? - Efter en dag bestående av endast plugg så ska jag titta på mello och samtidigt läsa lite bloggar. Försöka varva ner ordentligt, ta en bafucin och krya på mig helt enkelt. 
 
Vad blir det för middag ikväll? - Har redan ätit, men det blev stekt kött och sallad. Pappa är bäst på kött så det var riktigt smarrigt hihi :) Och till saladen fick jag en favorit som jag inte ätit på länge men varit väldigt sugen på det senaste, nämligen Creme fraiche tomat & basilika. Mums!!
 
Vad vill du göra mer av? - Träffa min bästa vän ♥ Och resa! Skulle nästan göra vad som helst för att få åka iväg någonstan snart. Det behöver inte ens vara långt, bara jag får åka iväg på ett litet äventyr någonstans. 
 
Vad gråter du av? - Oh, jag gråter av mycket. Allt från fina sms till stress och tv-program om fattigdom. 
 
Vad blir du riktigt glad av? - En kram när man verkligen behöver den som mest. Sommar. Glass. Londons gator och kvällar med mina vänner där man skrattar tills man gråter. 
 
Vad gjorde dig arg senast? - Helt klart skolan!
 
Vad är gott? - Banoffee pie med jordgubbar och daim (!) och fläskfilégrytan som mamma gjorde förra veckan :) Med västerbottenost till!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress