14 december 2016

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Glimtar från kameran

 
Jag tillbringade ju helgen i Sthlm med mamma och självklart fotade jag loss lite här och var :) Dock hade jag inte med mig kameran för den är så tjatig att konka på, därav är kvaliteten på bilderna inte tipptopp, men whatever haha. Det var ett juligt och snöigt Stockholm som välkommnade oss och jag insåg för hundronde gången hur mycket jag tycker om vår huvudstad. Göteborg är också bra, men Stockholm är snäppet bättre faktiskt. 
 
Anyway, här är lite bilder från första dagen på vår lilla tripp ♥
 
 
 
En selfie på tåget var tydligen en av de första bilderna på hela resan.. Den får väl vara med då haha. Tack vare snyggfiltret får jag väl säga :)) 
 
 
 
 
 
Trodde för en stund att jag var i London och att NK var Harrods när en röd buss plötsligt åkte förbi. På bilden skulle det dock istället kunna vara New York.. Men så var det ju bara lilla Stockholm. En älskvärd stad det också dock ♥
 
 
 
 
På kvällen såg vi Håkan Hällström, vår älskade Göteborgare, i Globen. Jag har inte sett honom i Gbg så det kändes lite märkligt att första gången skulle vara i Sthlm, men det ver verkligen superbra. Jag kunde inte så många låtar men de jag kunde var superb. Älskade hans bakgrunder på scen också. De gjorde verkligen hälften av konserten tycker jag haha. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress