14 december 2015

10 dagar till julafton

Q/A Vardag

Tyckte att denna listan var så mysig, så jag var tvungen att svara på den hihi :) Valde dock att ta bort vissa frågor hehe. 
 
 
Pepparkakor eller lussebullar? - Hm, har aldrig gillat safran, men i år har det blivit ändring på det haha. Så det blir nog lussebullar, kanske?! Svårt 
 
Skumtomtar eller knäck? - Knäck alla gånger!! Fast helst Rocky Road ;D
 
Köttbullar eller prinskorvar? - KÖTTBULLAR! 
 
Lax eller sill? - Inget av det faktiskt hehe :))
 
Paradis eller Aladdin? - Aladdin tror jag nog faktiskt. Om jag får ta pärlan i mitten <3
 
Revbensspjäll eller Janssons? - Janssons, utan fisken eller vad det är ;))
 
Glögg eller julmust? - Julmust tror jag nog. Eller glögg med massa mandel :D
 
Ris a la Malta eller gröt? - Ris a la malta för vi brukar inte äta gröt på julafton
 
Hemma eller borta? - Borta. Vi har aldrig vart hemma en hel julafton. Men eftersom jag har skilda föräldrar så är jag lite överallt på julafton haha ;)
 
Utomlands eller Sverige? - Sverige helt klart! 
 
 
 
Ge eller få?Ge!! Speciellt i år. Är jättetaggad på att slå in och ge alla nära ch kära fina grejjer så att de blir glada haha. Och speciellt massa kärlek ♥ 
 
Chokladkalender eller paketkalender? -CHOKLAD!!
 
Plastgran eller äkta? - Äkta, annars är det ingen riktig jul
 
När vill du att första snön ska falla? - Typ 20 december haha
 
När öppnar du dina julklappar? - Eftersom jag som sagt är lite överallt på julafton så öppnar jag en gång på morgonen, en gång på dagen/eftermiddagen & en gång på kvällen hihi :) 
 
Favorit juldoft? - Kanel, julgran, pepparkakor & apelsin med nejlikor
 
Vad är viktigast med julen? - Att jag får träffa släkten, äta köttbullar & farmors tunnbröd & att alla har det mysigt och känner sig lyckliga <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress