19 januari 2014

Jag

Om mig Vardag

~ Jag satsar och lägger ner väldigt mycket tid på skolan. Har alltid tyckt att skolan är viktig och velat ha rätt i allt osv. Försöker verkligen att ge allt jag har hela tiden för att nå dit jag vill med skolan.
 
~ Jag älskar svartvita bilder. Tycker att nästan alla bilder gör sig bra i det och det känns väldigt rent. Bilder i färg kan självklart också vara fint men föredrar ofta svartvitt.
 
~ Jag bäddar ordentligt varje morgon. Tycker att det är så skönt att komma hem till en bäddad säng och ett rent rum över huvud taget. Men framför allt att krypa ner i en bäddad säng med lakanet perfekt och allt. Ååh!
 
~ Jag älskar när killar spelar något instrumet, speciellt gitarr. Tycker verkligen att det är så gulligt och fint hihi.
 
~ Jag har väldigt svårt för komedier. Vet inte varför men har aldrig riktigt gillat det. Fantasy fantasy fantasy är min grej heheh.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress