27 februari 2014

Gymnasietänkande

Vardag

Hej på er!
Idag var klassen på någon vägledarsak inför gymnasievalet. Det är ju nästan ett år kvar tills vi ska välja, men jag tyckte att det var väldigt intressant, eftersom att jag tänker och bryr mig om min skolgång väldigt mycket. Kan redan "plocka bort" ganska många linjer och det känns skönt. Tycker att det ska bli väldigt roligt att börja på gymnasiet men samtidigt svårt att veta vad man vill och hur det ska bli efteråt osv. 
 
Efter skolan var jag med O & F och det var någon som undrade om jag kunde lägga upp någon bild på dom, men har faktiskt ingen haha. Men tar jag någon nån gång så visst kan jag det. Vi pluggade lite och tittade på Karlsson på taket haha. Min favvofilm när jag var liten så det var kul hehheh. 
Efter det har jag bara pluggat och nu ska jag strax lägga mig. Fredag imorgon och det ska bli så gött. Har en fullspäckad helg framför mig, men det är bara roligt. Söndagen består mestadels av plugg med pappa, men det funkar ändå. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress