22 maj 2019

En helg i Karlstad 🇾đŸ‡Ș

Vardag

 Hejsvej!
Det Ă€r bara att förstĂ„ att jag inte kommer bli en Ă€kta bloggare som uppdaterar varje dag. För tillfĂ€llet Ă€r jag duktigare pĂ„ att uppdatera hĂ€ndelser pĂ„ instagram, kĂ€nns sĂ„ mycket lĂ€ttare hehe. GĂ„r snabbt och smididgt liksom đŸ™đŸŒ Hur som helst sĂ„ kĂ€nner jag att vissa saker mĂ„ste fĂ„ vara med pĂ„ bloggen ocksĂ„; sĂ„nna dĂ€r saker som varit lite extra roliga som jag vill kunna titta tillbaka pĂ„ sedan 🌾🙈 Typ som nĂ€r jag & min N var i Karlstad för nĂ„gra veckor sedan. 
Att Ă„ka tĂ„g med honom Ă€r det bĂ€sta som finns, efter att Ă„ka bil med hög musik hehe 🙈
PĂ„ kvĂ€llen Ă„t vi middag pĂ„ en italiensk restaurang och det var SÅ GOTT! Jag Ă„t risotto och drack nĂ„got jĂ€ttegott vin đŸ˜» VĂ€ldigt mysigt!
Hotellfrulle ☕
Vi promenerade runt och Karlstad var verkligen sĂ„ fint ju?! 🙊 Jag Ă€lskade den staden haha. SĂ„ himla otippat eftersom att jag Ă€r vĂ€rldens storstadstjej, men jag trivdes verkligen jĂ€ttebra dĂ€r đŸ€·đŸœâ€â™€ïžđŸ’–đŸ™ˆ
 
Det var en SÅ mysig helg ❀❀❀ VĂ€ldigt kul att Ă„ka till en sĂ„n liten stad och fĂ„ bo pĂ„ hotell en natt och bara vara litegrann â€ïžđŸ™ˆâ˜ș
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress