23 februari 2019

Du är aldrig ensam

Vardag

 
Hej fina! 
Hur mår du? Jag mår jättebra ☺️ Speciellt nu när jag ska skriva om mina två fantastiska dagar som varit denna veckan 🙈 Jag började onsdagen med att åka och fota lite semmelbilder åt caféet. Visst blev det fint hihi? 🙊🌸 Ser väldans mumsigt ut måste jag säga själv 😅
Därefter åkte jag hem och gjorde mig en latte macchiato con cacao ☕️ Testade alltså att strö över lite kakao så som dom alltid gjorde i Milano och åh vilka minnen den skummade mjölken och kakaon skapade tillsammans 🌟 Magi skulle jag faktiskt vilja kalla det haha 😻🇮🇹 Sen duschade jag och gjorde mig i ordning litegrann för att möta upp Nicke ☀️
Världens finaste kille ❤️ Tycker om dig så 💖⭐️
 
I födelsedagspresent fick N nämligen biljetter till Aldrig Ensam Show utav mig ⭐️ Så innan det bjöd jag på hamburgarmiddag 🍔 Mums mums!
Aldrig Ensam är en organisation startad av Charlie Eriksson, som arbetar med att sprida information om- och få folk att våga söka hjälp för sin psykiska ohälsa. "Tillsammans bryter vi tystnaden"
Showen var verkligen SÅ bra och berörande ❤️ Den handlade om Charlies och Kristofers liv och deras "händelser" kopplat till psykisk ohälsa, blandat med tips och vägledning samt massa fin musik från Kristofer. Det var verkligen otroligt bra 🌟 Och Aldrig Ensam gör ett SÅ viktigt och fint jobb 🙏🏼
 
Om ni vill läsa mer om dom så har ni deras hemsida aldrigensam.com där ni även kan köpa Charlies bok, armband osv för att stötta 💙
Efteråt tog vi en drink och lite efterrätt innan vi åkte hem och somna sött efter en väldigt mysig kväll 💖💖💖 På torsdagen stod jobb på ICA (tydligen, märkte att jag hade ett pass 15 minuter innan jag började haha, panik!!!) och sedan redigerade jag bilderna från onsdagen ✨ Men på fredagen var det dags för en toppendag igen 🙈
Vaknade hos N oså åt vi mysig frukost, dansade runt till massa musik och sedan gick vi en promenad 🌲 Och ja, det vet ni redan att jag ÄLSKAR 🙏🏼❤️
Efter mysmorgonen så träffade jag Sara för lunch på Bellora och ett glas vin på Olivia 😻 SÅ gott och SÅ mysigt att träffa Sara igen ❤️🇮🇹 Fina tjejen!
 
Det var verkligen en helt perfekt fredag 🙏🏼