31 december 2015

Året som gått / 2015

Vardag

Hur har året varit?
Svar: Om jag ska säga min första tanke, så har året varit konstigt. Vet inte hur jag ska förklara riktigt, men den första spontana tanken är att året varit konstigt haha. 

Beskriv året med tre ord.
Svar: Konstigt får väl vara med här då antar jag, annorlunda och härligt.

Bästa köpet?
Svar: Min älskade MacBook PRO måste jag nog säga ♥
 
 
 Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Corazon Latino - David Bisbal, Effortless - Sabina Ddumba, Lush Life - Zara Larsson & Night Changes - One Direction

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Hmm, förutom familjen så måste det nog vara Maja & Gustaf ♥

Blev du kär i år?
Svar: Nä.. inte i år

Vad ångrar du från detta året?
Svar: Att jag inte åt någon éclair med smak av kaffe i Paris haha. Typ det.. ;)

Bästa minnet från detta året?
Svar: Helt klart så är balen & att gå ut nian ett av de härligaste och bästa minnena, men också Greklandsresan, Parisresan, när jag hälsade på Gustaf på hans land, när vi åt godis i bilen på väg hem från Malmö haha :) Stockholmstrippen med världens bästa tjejer, som var heeelt underbar såklart! Det finns trots allt många härliga & minnesvärda stunder från det här året <3 Och!! När vi köpte ost, kex & salami som vi åt på hotellrummet i Paris!!
 
     
 
 
     
 
 Vilka ser du som de största händelserna?
Svar: Att sluta nian & börja gymnasiet!! Och att börja jobba. 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Att säga nej ibland kanske?!

Vad var extra bra med året?
Svar: Att jag stolt kunde gå ut grundskolan, att vi reste mycket & att jag fick äta min favoritglass Magnum Dubble Caramel på Maratha Beach på Skiathos haha ;)

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Jaa absolut!!

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Svar: Slutade dansa. Och visst, det har jag väl gjort innan nån gång, men denna gången var det ett så mycket "seriösare" beslut. Började i en ny klass och på en helt ny skola själv, fick jobb och lagade en massa mat hemma hihi :)

Gjorde någonting dig extra glad?
Svar: Mina vänner & min familj helt klart! ♥ Och julen!
 
 
 Tror du 2016 kommer bli lika bra/bättre/sämre?
Svar: Har faktiskt ingen aning om hur 2016 kommer att bli hehe

Vad kommer du sakna mest från året som gått?
Svar: Nian I guess. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Om inte min dator, så är det nog kläder faktiskt :))

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Svar: Du klarar vad som helst & är bra precis så som du är!